Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

Ramadhan 1430

Tiap kali Ramadhan tiba, aku akan beli kuih 'vadal' atau org2 panggil 'man gelek'. Sebenarnya asal dari kacang dal. Dah lama tak buat & goreng sendiri, garing2..sedap tu. Pasar malam setiap minggu kat Muar pun aku rajin beli. Lg satu tiap kali Ramadhan, mesti tak lupe beli kuih pelita atau pun org panggil kuih 'takko'. Sedap wo, lg2 simpan dlm fridge,tunggu mlm sikit..dah sejuk,sedap mkn. heheh. semestinya, tak kan lupe tunangku membelinya setiap kali datangnya ramadhan :-)Gambar : 'Sumber Mr Goggle'
Ya Allah, Ya Tuhanku..

Aku amat bersyukur di atas kebesaran dan pemberianMu segalanya kepada hambaMu ini, Ya Allah.

Aku berdoa dan jauhilah aku dari keburukan yang mengundang kemurkaan Engkau terhadap hambaMu ini. Hati kecilku memohon agar Ramadhan kali ini diberkati dan......
" Mama&Papa, angah memohon maaf sekiranya sepanjang Mama&Papa besarkan angah, angah mungkin menguriskan hati kalian, walaupun ianya kecil/besar. Berdosa kiranya aku ingkar arahan kalian.
Buat adik-adik yang aku sayangi, maafkan angah sekiranya angah ada menegur yang mungkin menyinggung hati kalian, tetapi angah mahu kalian jadi yang terbaik.
Buat Tunang yang aku sayangi dan kasihi, maafkan syg sekiranya syg byk menyakitkan hati abg, sungguhpun dr kata-kata atau perbuatan.
Dan juga buat kawan-kawan yang mengenali aku, maafkan aku sekiranya aku ada menyinggung hati kalian. Sesungguhnya aku insan biasa yang sering melakukan kesilapan. "

"Ya Allah, berikan cahaya dalam hati kami, dan cahaya dalam kubur kami , dan cahaya pada rambut kami dan cahaya pada kulit kami , dan cahaya dalam daging kami dan cahaya pada darah kami , dan cahaya di hadapan kami, dan cahaya di belakang kami, dan cahaya kanan kami, dan cahaya di kiri kami, dan cahaya di atas kami dan cahaya di bawah kami , dengan belas kasih-Mu, sesungguhnya Engkau Maha Pengasih. "

Amin.Amin Yarabbal Alamin.



Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 sharing & caring: