Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

~buzy mcm buzy bee~






~u know what..tarikh pertunangan aku dipercepatkan atas sebab2 yang tertentu~ punye cantiq bakal tunang aku choose 17june..lastly,my dad plak kene mengajar kat pontian..9 weeks straight..so 2 jun la pilihan my mum...nasib baik la,brg2 semua dah ada..hari jumaat bakal tunang aku cooti,kitaorg gi beli songkok,coklat forroooocher...my favo la huby! (nanti ambik balik eh?) hehe...dah tempah kek..huby,nak beli kasut tuh,nak match ngan u la syg..(tuh carlo rino)...hehe syg awk! alter kening,so nice ar my kening....wow! mlm semalam,ambik baju melayu abg,so sweet huby..white..i like white...as pure my love for u syg..beli butang baju melayu,wow..so nice..abg suke kan?(suke la syg)..beli tuala...choose la..which want u like it? erm..this ah? no nice la syg...this one k...( ok,,jalannn...)..hehe,cerewet sikit...erm,always like that,mesti baju kurung atie tak siap lagi...dengki tul la tukang jahit nih..ermm...jgn tak siap dah le..aku nak pakai mase bertunang nanti..menangis aku...semua brg hantaran dah complete...9 balas 7 dulang...semua design by sis ecah...(my bakal akak ipooo)...hehe...my dad diarahkan menjemput sedara mara dan order makanan...atuk aku tak bagi masak..suruh main order jerk...erm..ok,grandma..beli ape lagi ek...owhh,air mata kucing,buah tembikai...tissue...owh,aku nak order bunga hidup,of coursela roses...i love it so much..pening gak,bukan senang majlis mcm nih..beradat...argh..lupe lagi..cincin kene ukir nama n my cincin merisik..
make up n pelamin...dah settle...ape lagi huby??



my love 4 u

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 sharing & caring: