Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

selamat pengantin baru



ari ni me x dpt nak tlg yayang gie niaga rojak sbb famili abg ngan aku gi umah kenduri kawen kat melaka..kesian yayang..sory ye yayang..
di kesempatan ini, aku nak ucapkan kepada pengantin baru hasnor dan fariza...insyAllah,semoga kekal hingga ke anak cucu..amin!

biase la time cuti sekolah pjg ni ramai yg mendirikan masjid yg amat indah dan penuh makna...

aku gi kenduri pakai baju kurung sutera color coklat, anggun sekali awk syg!..hehehe
aku naik kete sama bakal kakak ipar aku,kak milah...kene pegang si budak kecik, mazwin yg notty gal... nak tgk sape mazwin ?

kasih syg antara abg & adik


smlm mlm jumpe abg...aku buat 'taja'...x tau la knp dgn aku ni?? tension agaknye...tah la...
aku byk diam je smlm..malas nak ckp2 ape2..maafkan atie tau abg...tension dr ptg smlm...ye,atie paham abg keje..keje..keje...smpi mlm ni pun abg keje....atie bosan abg kite mcm ni...smpi bile? tah la...kadang2 dah malas aku nak memikirkan lg tp tah..cemburu dgn kebahagian org lain? knp aku tak leh capai? sbb aku ade matlamat hidup aku sendiri......sabar...sabar atie..semua ni ade hikmah...tuhan menguji kita sbb tuhan tahu kita mampu mengatasinya!

Ya Allah ya tuhan ku...kau maha mengasihi...kau makbulkan doa2 ku selama ni...tolong la bantu aku ya Allah...hanya kau tempat aku mengadu...aku tak sanggup menanggung semua ni...cukuplah...cukuplah..8 tahun ni..tlg la kami mengakhiri perhubungan kami ini dengan ikatan yg sah...amin!



my love 4 u

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 sharing & caring:

nike shoes said...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

splendid said...

gucci vintage
gucci online
gucci fashion
gucci uk
gucci bags