Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..


impian kami utk bersatu akan tiba : InsyAllah, bulan 12 ni dr pihak abang akan dtg ke rumah
utk tentukan tarikh perkahwinan kami. Next year ,bulan 6 lingkungan cuti sekolah 1-14june. Kami sendiri pun belum berbincang tarikh yang sesuai. Genap 8 tahun, next year kami mengenali hati budi masing2. Cukup dan kami sudah bersedia utk mengharungi hidup bersama.
Alhamdullilah, next year : tahn terakhir aku di UPSI, bulan 6 pun aku dah pratikum dan tak pasti lg mane aku diletakkan, aku harap lepas kami sah sebagai suami isteri, aku berdoa byk2 supaya kami tak berjauhan lagi, tanggungjawab dah ada seorg isteri. InsyAllah, klu kat Muar ade kekosongan,posting la aku ditempat sendiri...tak mau jauh sama yayang lg..huhu..sedey nanti lg..
time single ni,tak sedey sgt pun takpe..nanti dh kawen, kene duk jauh lg...cam ne...huhu..
impian wedding kami : white
hantaran : fresh flower
bunga tgn : rose fresh flower
baju nikah : simple + nice (baju kurung moden)
skrg aku dah bz buat research utk wedding kami ..bab kate lect aku, dah buat proposal utk majlis kawen? aku tercengang jap..owh,i c..iye..iye tgh buat searching....heheheh

Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 sharing & caring: