Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

Mumy Mengidam...

Salam..

Lagi 5 hari dah nak abes pratikum....seronok sangat! nak alik Muar...akan berada disisi abg buat selama-lamanya...dan paling seronok kami akan berpindah ke rumah baru :-)

Dan minggu ni, anak mumy & babah dah 11 minggu..alhamdullilah...anak mumy sihat2 hendakNYA...
Mumy mula la ni mengidam makanan ...bukan yg pelik2 tau..yg lama tak mkn...hihi..
Mlm td babah call ..mumy dah bgtau yg mumy nak mkn...

1. mee rebus
2. ubi kayu + ikan kering + sambal belacan
3. Ais Batu Campur + Aiskrim
4. mee rojak babah...yum..yum ( sejak zaman dulu lg..dah suke)
5. nugget & french fries MCD :-)

Skrg mumy dah kemas2 sikit brg nak bwk alik Muar nanti...tp mumy tak larat nak angkat2 mende berat...tolak dgn seret je ke tepi..nanti babah dtg Jumaat ni, die tlg mumy..
Nanti 18 Oct mumy ade appoitment, kene check up dan terus buat buku merah...
Mumy teruja sgt bila tgk perut mumy makin besar...

okla...report pratikum dah siap...next week anak mumy dah 12minggu...3bln dah :-) Mumy kene tido dah..nanti babah bising..

I love u both...muah.


Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 sharing & caring:

Nad Nazira said...

banyaknye ngidammmmm..hehe. dok sorang gak eh? LDR gak eh? sibuk je kan..hehe. eksaited la sebab ade geng ..fasa mengandung pun dekat2 je..hehe

Zahra Ashiqin said...

tuela, byk sgt permintaannya...naseb baik bkn mkanan yg pelik2..
a'ah...duk jauh, kadang2 emo jgak, ade kwn2 ok sikit..dgn sibuk ade keje...so tinggal beberapa hr lg lepas 4thn belajar..x sbr nak abes,dan cuti pjg...nak tumpukan pd family plak..

hope nad dgn baby sihat2 yer...jg diri bebaik dgn mkn..:-)