Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

Merindui..

Kawan2ku sekalian,

Alhamdullilah, sy bersyukur kepada Allah S.W.T kerana tahun ini, sy masih bertemu dgn bulan Ramadhan yang penuh bermakna. Mase kecik2 dulu klu time dah dekat bln ramadhan, bukan main suke sbb nak Raye :-). sebenarnya.. apa yang bermakna ialah ketibaan bln Ramadhan, kelebihan bulan tersebut amat berharga.

Alhamdullilah, ini masuk tahun-3 sy dan kwn2 berpuasa di Upsi, InsyAllah, tahun depan tidak lg.(heheheh, dah pratikum ;-)

Esok, Jumaat sy nak balik Muar, mama dah tanye, sejak 2minggu yg lepas,angah balik x bulan puasa? ye,mama insyAllah ,angah balik. Alhamdullilah, sahur mlm nanti, aku ade kat rumah bersama mama&papa. Mama akan pastikan aku mkn nasi waktu sahur, sbb nanti dah siang aku xde tenaga, takut anaknya ni kene gastrik. Selera bulan puasa pun berbagai-bagai, oleh demikian jgnlah kite membazir.klu gi bazar, semua kite tgk makanan, semuanya sedap, tgk yg tu, sedap..itu yg ni,sedap gak, tapi akhirnya bile berbuka tak larat nak makan. Jgn membazir wahai kwn2 ku sekalian, berbukalah sekadar mana yang ada.


Tugasan2 semakin byk, penat, letih..tido lewat setiap mlm menyiapkan tugasan2 yg telah diamanahkan. Sahur pun, rasenya xla selalu mkn nasi, minum nestum je kot, silap2 tak bgn pun sbb mengantuk.huhu.


Buat kwn2 sekampus, serumah,se'blog'..Selamat Menyambut Ramadhan Al-Murabak. Semoga Ramadhan kali ini memberi lebih erti kepada kalian semua. Amin.

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Murabak.

Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 sharing & caring:

Miss Shareeda said...

Seronokkan awal puasa nih cuti sekolah.. hehehe.. kemsalam kat mak ayah yer.. selamat berpuasa..

NurulShigim said...

miss shareeda, terima kasih. insyAllah,akan smpi salamnya tu.
Selamat berpuasa :-)