Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

Our Reception Day




Salam...

Alhamdullilah ~ hanya ungkapan yang mampuku berikan......
6Jun2010, majlis kami berjalan lancar dan sempurna......secerah langit, seceria senyuman kami...
Akhirnya, kami merasai bersanding di atas pelamin...masa tgk dulu org bersanding..bile agaknya aku nak bersanding....??

2.30ptg, pengantin lelaki smpi diarak kompang dipalu...dan aku menanti dgn penuh sbr di anjung muka pintu...mcm biase la kan org johor..tak de tol...tak sah...tol pertama...tettttttttttt..lepas
tol kedua........tettttttttttttttt.....tol ketiga..............tetttt..lepas...lepas semua...yea dpt pun abg duduk sebelah aku..

Tentatif berjalan lancar..spt yg kami rancang...merenjis dr pihak lelaki dan perempuan....lepas tu sesi amek2 gmbr...mkn beradab,potong kek kahwin,suap2....dan kemudian..salam2 org...bz kan jd pengantin...amek2 gmbr lg...Ya Allah, hanya tuhan je tahu kepenatan tu..tp pengantin sentiasa senyum..ceria...:-)

gmbr ni dr lect cosmo , Cik Aniza :-)

 peti rakna...


outdoor section, gmbr ni dr kak fizah...my classmate :-)


im look matured...:-)

with x-lect cosmopoint, miss zahrul


senget sebelah... ;-)


tegak semula...hehehe :-)


kunun sembunyi2..


with classmate upsi


gedik skit..heheh

gedikk lagi...hehe


dress yang adek  pakai, ditempah khas utk die dr kami ;-)

nak lagi? nanti sy upload lg..ni gmbr2 semua dr koleksi kwn2, sepupu, x-lect cosmopoint..

Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 sharing & caring:

asna cute said...

Owhhh jelezzzzz! biler la gmbr asna nk siap nie? uhuks..

Zahra Ashiqin said...

asna, ala gmbr2 tu bkn dr op lg pun..i pun tak dpt lg..video dh siap pun lum sempat lg nak ngk...huhu..