Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

32years old already...

Dear Abg,

" Happy birthday, Yayang ! 32years old already. 4 december . Alhamdullilah :-) Tercapai hajat abg kan, nak kawen dgn syg umur abg 32 tahun. 8tahun lg utk ke 40-an...hehehe.
Semoga pjg umur dan murah rezeki. Semoga apa yg dihajati akan termakbul, insyAllah :-)
Our planning life, insyAllah...setelah syg sah menjadi isteri abg nanti, kite akan sama2 menakhodakan melayari bahtera kehidupan kita. Yang paling syg mahukan adalah untuk memberikan abg kebahagian dgn bakal anak2 abg nanti. Syg mengerti dgn umur abg yg sebegini, mahukan sesuatu yg bererti..insyAllah abg. Syg dah bersedia utk family planning kite nanti, syg akan beri zuriat yg ramai utk abg...insyAllah :-) "
Syg dapat hadiahkan abg 'rayban' yg tak semahal mana pun, yg tidak akan 'semahal' cinta dan kasih syg pada abg. Aku belikan kat Melaka, mase tu jalan2 ngan family aku, so kebetulan, aku belikan utk dia.

Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 sharing & caring:

Rosli Arof / Photografik said...

awat tak habaq...boleh hadiah mee bandung dgn tiup lilin kat atas :-)

happy birthday bro...

NurulShigim said...

hahaha...terima kasih ek mee bandung ari tu... :-)