Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

YES!!


hingga 3 January 2010.........yes...yes....dgr kat radio...duk promote yes..yes....ape yes? rupe..rupenya YEAR END SALE...huhu. igtkan ape lah....

seperti org2 lain yg bershopping, aku pun tak melepaskan kesempatan itu....hehe. marilah kita bershopping sakan! Kami sekeluarga ke Melaka, seperti biase la tempat kebiasaan bershopping. Ape lg, Parkson jd sasaran aku..mau beli cadar katil kawenku nanti..dari harga Rm600 lebih..tinggal Rm195 je.. dan juga 1 set sarung batal..jenis cotton egyption..mcm satin tapi bukan..huhu.Rm55.00 je..mengikut color theme yg aku kehendaki iaitu gold dan semestinya brand AKEMI. Puas dah dpt beli.. :-) tukang byr : my father. terima kasih,papa :-)

so pencarian seterusnya , adalah curtain pulak....tak tau la bile nk g...tak tercapai2 hajat aku ni nak g nagoya.huhu.

note : sedih sbb pin brooch mutiara dr sabah ilang di tudung, careless la ko ni shigim..sedih sgt..tak de rezeki..selalu mcm tu, pin tu tak berapa ketat, so ilang la..nanti mau cr gantinya..dimanenye?
Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 sharing & caring:

Siti Hajar said...

waa..shopping kat melaka ye?hajar pun g jln2 beli cadar kawen semlm tapi g kat jj :)

Zahra Ashiqin said...

hi hajar :-)

a'ah shopping kat melaka aje, kat parkson. jj baru dh bukak ke?

Anonymous said...

ooowhh..ko dh bli cdar ek..??sakan btl ko nk tawen ye..aku je yg relax2 je ni..huhuhu..shopping pn x lg..next year bru leh shopping..huhu..sabo jela.

Zahra Ashiqin said...

aku tau ko sape...d kan..haha. ala, kebetulan je, lgpun sale gile bapak sale...mane aku tak kesaruk...haha..smp 3jan....cepat2..jgn ketinggalan..