Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

Pre-weeding ke??

Salam..

Utk sekalian lama saya menghilangkan diri....sy bukan sengaja tetapi masa amat mencemburui sy..
Urusan yang remeh2 yg mesti disettlekan... selagi dpt jumpe abg ni...dpt la settle up beberapa urusan keje, anta kad pd kwn2..hari2 aku bwk beg besar, sbb senang ,bile terjumpe org yg kitaorg kenal..bagi kad..
Brg2 semua yg dh siap aku dh anta uma atuk..lepas ni aku mengangkut baju2 aku plak...sikit je bwk, sbb lepas ni kene perintah berkurung..dgn rela hati,seminggu jek..haha. Aku mau settle up kat uma atuk plak...berkampung  di rumah atuk...buat persiapan terakhir..nak tggu andaman pasang pelamin, dgn abg akmal dirikan khemah...

Minggu ni, aku mesti..dan musti settlekan semua keje, termasuk la..dry cleaning baju, beli beberapa brg2 yg diperlukan..cuci gmbr..rase2nya itulah keje2 terakhir dlm minggu ni...
minggu ni jgk aku g buat manicure kuku dan kaki..ngade2 kan...haha..

ape jew..nak beli lg ea?

songkok nikah abg, abg bile awk nak beli ni?? 
bunga manggar
pewangi Glade, utk bilik.
aroma therapy utk bunga rampai
print signage & bunting
cuci gmbr yg terpilih
beli sumi & gula2( utk tetamu cilik)
bunga lagi 2 jambak(sirih junjung)
span bunga olok2
gambir
tali jut,ballon
tissue muka

leps tu, nak beli susu ideal cair , tepung kastard, nak buat puding cocktail
lada cili,belacan nak buat sambal belacan, amek nangka muda kat kak mah, nak buat nangka masak lemak.
alkisahnya, catering nikah, aku upah org masak. barang2 basah aku settle sendiri...belanja sendiri...
biase brg2 basah ni kene beli 4hb...4hb ni mmg kene struggle sikit, nk amek telur pindang, nak amek kek hantaran abg, nak beli loose flower&bunga melor..

jgn lupe:
tempah ayam golek,
tempah air batu altas utk 2 hari...

dah..dah........nanti update lagi ea..

Ini cerita mcm konon pre wedding..tapi boleh la...
beberapa gmbr utk aku selected utk dicuci..


beza gile color tgn aku dgn abg..hohoho..
walaupun abg hitam manis, tp hati aku ttp tergoda dgn senyumannya...j
jeles tau sesiapa perempuan yg senyum dgn abg..hehehe

comel kasut abg..sehingga kini, aku belum ganti kasut baru...

sebenarnya aku malu..malu sgt nak pose dpn camera bile dgn abg...
huhu

nak lagi?? malu la...hukhuk..14days, Kampung Paya Redan Pagoh Muar


harap2 ni bukan entry terakhir dari aku..nantikan entry terakhir sebagai anak dara sebelum dikahwinkan dengan En Kamaruzaman Mammu....


Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 sharing & caring:

farahfatihah said...

yeayyy fara dah thk pic kamu kat fb....i like!!!

MyRule said...

Good luck..:p

Zahra Ashiqin said...

farah , kite malu...mase shoot tu kan...sy mcm sengal2...hahaha...malu sbb mmg tak penah org lain shoot gmbr kitaorg...elok pre wedding ni, nk tgk keserasian ...huhu

myrule,thanks..:-) awk dh berisi ke?

Rosli Arof said...

menu jamuan lauk kampung ke?
alalala...terlur la mcm ni :)

Zahra Ashiqin said...

rosli, bkn setakat terliur..nak tambah2 nanti..hehehe ;-)