Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

~ jari hantu &manisku kosong~

Salam,

Dear all,

Sambung dgn cerita di entry lepas, first for all..special thanks to nahwal dengan anugerah tag beautiful blogger award...terima kasih nahwal!

Janggal sungguh kali aku balik ke tg malim...tanpa sesuatu..tak sedap hati pun ade, tp xde la berdebar2 pun.
sebelum balik ke tg malim, aku dh pandang dh kat bilik, owh ya..itu dia, tak lupe...tatkala tgh bersiap2 kan diri utk ke stesen bas muar...tak kan la boleh lupe, aduh...dah tgk tp leh lupe nak amek...why??

Abg smpi , utk anta ke naik bus..dlm perjalanan...Ya Allah..abg,syg tinggal brg..patutlah hati ni rase mcm ade mende tinggal...ku meraba2 jemari2 aku..ala, tinggal.......kan aku nak pth balik sbb dh jauh..abg kate takpela, suruh mama simpan kan..awk letak kat mane? tepi dinding, rumah aku separuh kayu, so u olss leh imagine kan...so aku letak ats tu, sbb aku nak tido, mlm tu mmg rase x nak mkn..sebelum ni mmg tak suke kuarkan, tp tah,mcm longgau je,kurus kan aku? owh tidak...

itula die....my cincin tunang, cincin risik pun....mcm mane den leh tinggalkan..adui, selama ni tak penah lupe...jgn fikir2 yg bkn2 cik atie.. akubkn risau die hilang ke ape...tiba2 terfikir, nape leh lupe.. aku mempercayai selama ni, kita tak leh tanggalkan cincin tunang dan risik selagi kita bergelar tunangan org, bagi sy..sy mesti pakai, sbb ianya simbol yg kami adalah tunangan org...same goes like pasangan yg bernikah, kene pakai cincin. klu yg pakai rantai tgn atau leher tu x kisah la, sbb org tak kan tahu kita ni dh org punye ke belum...sbb kan cincin dr zaman nenek moyang kite pun adat ttp bagi cincin utk pengantin perempuan. bagi saya juga, once kita dh pakai cincin tunang tu, tandanya kita menghargai pemberian tanda dari tunang kita. tapi tak kisah la skrg, skrg mak ai..cincin tunang pun sebeso batu..klu aku pun segan nak paki klu besar2 cincin, kang org kata menunjuk plak..

so selama 2weeks ni aku kt tg malim, aku rase janggal bile tak pakai cincin...lagi2 cincin ksygan tu..yela, den tak ado brg bernilai selain emas tu, itu jeloh yg ada sebagai harta dan kenangan...cukup bulan ni den alik muar..amboi sonok ek...seronok ke?? huhu..

ok.......i need to sleep for a while...mengantuk gile..next week, kene kejar ke ofis fakulti plak, adeh..



Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 sharing & caring:

NahWaL said...

HA HA HA ngada buat2 majuk

Zahra Ashiqin said...

hihi...nahwal dpt dikesan, ko dpt lg award ni dr another blogger..waa,nahwal bride to be popular 2010 beb!

NahWaL said...

hahaa muntah ijau sme orang kang oi.

Zahra Ashiqin said...

eleh..ikhlas ni dr hati ku cik nahwal..hahaha