Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..


Assalammualaik Dunia!
Mulakan hari kita dengan senyuman, bertegur sapa ,memberi salam dengan rakan2 kita. InsyAllah hari2 kita akan sentiasa positif dan penuh ceria.

 Hari ni entry saya nk kongsi sedikit kegembiraan kami sekeluarga pada tahun 2015.

]
Rumah pertama syurgaku. kami pindah bulan 4 2015
 

Menunggu hari bersalin time ni celebrate birthday anak kedua saya , zulayka turns 2
Brg2 persediaan untuk berpantang bersalin saya,
 pilis, param..jus bidadari tu mmg wajib dan leesa formula.
 buku pink saya yg dah get ready pergi ceramah rakan suami di Hospital Muar.

Banyak yang saya nak kongsikan....mula2 saya nak story ttg cerita yg pertama saya melahirkan anak putera sulung saya, zhafran.
Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 sharing & caring: