Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

 Assalammualaikum yg masih sudi membaca blog saya yang hampir rasenya bersawang ..berhabuk.hihi

Bila dapat baca semula review entri yg lepas2, saya tersenyum sendiri.

Alhamdullilah, kami sudah dikurniakan 3 anak syurga yg comel dan cerdik. Dan baby yang latest last year 2015 ialah arjuna beta saya, baby boy Muhammad Khuwailid Zahfran Bin Kamaruzaman.

Terlalu byk cerita yang saya mahu kongsikan bersama suka dan duka...medium ini saya blog tempat saya mencurah hati dan idea. Semenjak Facebook ada, saya semakin lupakan blog....tetapi...ade cerita sebalik kenapa saya masih terus setia dgn blogspot walaupun sudah bertahun saya tinggalkan....nnti saya share k.

Sebelum tu, mari saya kenalkan dengan baby ke3 kami....

 Cerita sebalik dia pun banyak yg saya ingin kongsikan..... nantikan sambungan cerita saya akan datang....

Insya-Allah ..stay tune ye kwn2.


Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 sharing & caring: