Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

rentetan 2


Tatkala terbaring 6jam lepas ceaser, haus dan lapar...mampu melihat si anak syurga di tepi...sister n nurse yang mampu bantu saya....si anak syurga nak susu...dia amek bwkkan ke saya...smpi terlelap2 anak syurga saya.....

 Lebih kurang 3 hari saya di wad bersalin Hosp Muar, hari pertama saya selamat bersalin lepas 6jam xdibenarkan bangun..saya diARAHKAN oleh nurse utk turun dr katil sendiri!
En suami dtg jenguk pun skjp2 sebab menguruskan anak2 dirumah.

Nurse pesan, klu akk nak turun...akk duduk dulu,jgn terus turun katil. kalau pening2 loya2, bg diri tenang dulu baru jalan pergi toilet ye kak.....
Lepas sister cabut tarik keluar wayar tmpt keluar air kencing...baru saya bangun sbb nk kene tukar baju dan pad Ya Allah kuatkanlah dan tabahkanlah hatiku. Cepatlah masa berlalu...

Mak terbaring je...sebelah je mak, mak dpt tgk2 je..sambil2 senyum senyum tgk anak bujang mak
Dari kubikal depan sehari je ,siap keluar toilet,mmg x berani nak mandi. xde sape nk tgk2kan aku...just lap2 bdn basuh muka,gosok gigi...hari kedua hingga keempat mak kene transfer bilik 1 personal ..sorang2! bosan! walaupun privacy. dan banyak nyamuk....nak balik umaaa....katil sini tinggi sbb mak rendah lagi sakit. smpi bdn pun sakit...bangun duduk...bb nak susu kan.
Bedung yg mak beli kt fiffy...besar smpi skrg guna buat blanket...ade 2 helai mak beli ...mengidam sgt tu yg beli dah aim lama.hihi. okeh jom kita pulang balik rumah.
seksa mak naik turun kereta....lepas tu jln x rata kan..bile terhentak bergoyang sakit perutku......abg leh bwk kete slow2 lg x...hehe.

Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 sharing & caring: