Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

 Assalammualaikum,

Hampir jam pukul 1ptg.
Waktu ni adalah waktu sengang saya skjp selepas abes kelas dan sedikit kerja ofis seperti check kehadiran on9 pelajar, check buku pelajar.

Inilah antara masa saya kadang2 membataskan saya untuk terus menulis blog. Lebih kurang 10minit lagi, saya perlu ke surau untuk solat berjemaah bersama pelajar sesi pagi.
Alhamdullilah, walaupun saya masih tidak berpeluang dapat pindah ke sekolah di Muar. Saya dapat menguruskan hal anak2 dan rumah dengan mendapat untuk ke sesi pagi. Tiada beza mengajar di sesi pagi atau petang.cuma bezanya saya agak rushing bila balik ke rumah di Muar hampir half an hour,smpi rumah hampir pukul 8mlm.
Jadinya, bila dpt sesuaikan diri di waktu pagi, sekurang2nya saya tak perlu rushing. Alhamdullilah, saya dah boleh drive! saya tau saya boleh drive, tapi bila en suami selalu x bagi drive....3thn lebih berulang alik menghantar menjemput saya dr Muar ke Pagoh.
Hampir sebulan drive sendiri ke sekolah, kereta Alza...cuma beza besar dan panjang.Mula2, boleh ke x boleh ni sampai ke x sampai kaki ni.hahaha.

Bila dah anak 3 ni macam2 nak layan anak2  yang masih kecil yang memerlukan secukupnya perhatian. Hal2 sekolah kadang2 mesti disiapkan di rumah.

Alrite,mula-mula rasenya saya dah story dah kenapa saya aktif kembali berblog dan harap2 saya dapat mantain 1post,,harap sgt! 

2minggu awal persekolahan, sebagai guru dan guru tingkatan berbagai perkara yang saya perlu buat dan fikirkan. Sebulan cuti yang lalu...? Alhamdullilah, mcm2 ilmu yang saya korek untuk kita kongsi bersama.
Well, plz stay tune guys..banyak mende nk cerita ni.hihi

Ok.... saya nak share pengalaman saya miscarriage pertghan 2014...dulu dengar org je keguguran, lepas sendiri rase dan mengalami.....saya sedar perasaaan itu. insya-Allah ada masa kita ye.

Love,
Mommy Maira




Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 sharing & caring: