Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

My first entry 2015

 Assalammualaikum :)

Inilah entri basi pertama saya dan terakhir untuk tahun 2015,hihi. ok,jom review cerita disebalik 2015.
Mungkin entri ni adalah entri terpanjang buat tahun ini....tetapi saya akan buat secara berepisod. Insya-Allah.

Sebelum tu, entri 2013 -2014 boleh kira la ade beberapa je entri yang chill2 je. Kami dianugerahkan anak ke  2 iaitu Khuzayrah Zulayka Binti Kamaruzaman.

Kenapa ye,kenapa baru hari ni hati saya terdetik untuk kembali mengaktifkan untuk berblog. Semenjak Facebook tempat mudah berkomunikasi ,selepas tu wassap dan telegram dengan telefon pintar pertama saya Samsung Galaxy Note 2,hihi...wishlist IPhone ;)
 Saya merasakan medium tersebut tidak berapa sesuai apabila saya share sesuatu ttg life saya dan apa juga dengan niat bukan utk riak atau bermegah. Kemudian saya merasakan sesuatu yang menjadikan FB menemukan pelbagai jenis manusia dan perangai. Hati saya hanya bersangka yg baik.

Takpe, blogspot masih terus bernyawa seperti kehidupan saya sehingga sekarang. Dengan rasminya...insyAllah semua tentang kehidupan saya hanya saya share disini dan menanggap medium FB hanyalah tempat berhubung dengan rakan-rakan dunia.

Nak tengok...? Zulayka...dah 3 tahun.


Syukur,alhamdullilah....
Saya selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada 15Februari2015 jam 7.30mlm.
Anak ke 3 selepas saya mengalami keguguran pada pertghan tahun 2014.

Ok,stay tune ok...banyakkk banyak lagi yg saya nak share lagi....tungguuu.....



Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 sharing & caring: