Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

oh OMG!!

Today dah 12January!!!! alaaaaaaa............mcm mane aku leh lupe ni!..terus call yayang : Abggg...syg mintak maaf byk2...syg lupe la abg..cube abg teka ape die? saje je abg, tanye kite alik, ke abg pun lupe? heheh...bulan ni dah genap 7tahun kite bersama. 9 Januari ari tu...adui..mcm mane la syg leh lupe, syg tgk calendar...trus igt,yg membuat aku igt ialah sbb edit ticker date tu kat tepi ---->

I love you,abg.... syg tak kan lupe kenangan yang kite lalui bersama. terima kasih sbb masih dan terus setia menanti mencintai,mengasihi,meyayangi syg ....kita bakal disatukan dengan hari yg penuh bersejarah.
Cinta adalah.... bagaimana aku bercerita tentangmu cinta adalah.... bagaimana caraku memberi sayangku Cinta yang kuberi bukan atas kemahuan lidah berucap tapi cinta yang datang adalah pembuktian dari sikap Cinta yang sebenarnya bukan dari rangkaian kata-kata namun cinta ...



gmbr raya tahun 2006 : kali pertama dia dtg raye uma ;-)


me dulu free hair, biase ar...darah panas lg ni...kat tjg emas ni ;-)

notakaki : terasa nak bace balik tahun 2004 punye entry...jap ek, me ngk ade tak gmbr zaman dulo2... sambil dgr lagu flora cinta dari Min Malik......



Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 sharing & caring:

NahWaL said...

hehe tarikh awak anniversary ni sama dengan bday kitala. nanti awak wish ye tiap kali anniversary. haha tak maloo

Zahra Ashiqin said...

ye ke kak nahwal...owh setiap kali anniversary pasti kite igt kat akak punye birthday..anyways, hepi belated birthday akak comei :-)