Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

~ saya tak suke disini~


' Umpama roh aku disana, jasad aku disini '

setelah kian lama aku disini, skrg..sekrg tahun ini 2010..aku mulai  rasa aku tak sanggup untuk menempuh hidup disini,maaf bukan aku berkata ini kerana aku putus asa tetapi kerana aku bukan sekuat atau seteguh seperti 6 tahun dahulu...
rasanya dah tibe rasanya aku hidup bersama2 dgn org yg aku kasihi..harapan aku setelah kami bersama, aku mahu menjadi anak , isteri dan bakal ibu yang lebih bertanggungjawab. Kenapa aku disini? Mempertaruhkan jiwa ku sendiri, berjauhan dengan dia..kenapa skrg baru aku terasa aku amat memerlukan dia disisi aku?
Aku lakukan ini semua demi semua org,  aku mahu kedua org tua aku bangga dengan kejayaan aku, aku mahu membalas jasa pengorbanan mereka. Untuk kebahagian aku bersama dgn si dia, kalau org lain boleh capai cita-citanya,kenapa tidak bagi aku?  Aku tahu aku mampu lakukan....memang ketika disekolah dulu, aku paling ketinggalan...itulah aku. Dia datang memberi semangat ...aku bangkit!
2006, aku dgn jaya mendapat diploma, dia bangga dgn aku...alhamdullilah! Aku tak berhenti setakat itu, aku teruskan perjuangan untuk ke sini. Dia sebenarnya tak merelakan pemergiaan aku ke sini, mendoakan aku supaya aku tak terpilih disitu......dengan rela hati dia terpaksa melepaskan aku dr pandangan dia,...sebak dihati tiada siapa tahu..aku melambai tgn dengan senyuman yang tegar..Seminggu aku berorientasi,setiap malam aku menangis mendengar suara abg..maafkan ati, terima kasih abg jaga ati selama ini.. sekarang ati kena hidup berdikari disini....
Tetapi......tapi bukan utk hari ini, aku benar-benar dpt merasai apa yang sebenar abg rasakan 6 tahun dulu, air mata aku pasti jatuh walapun aku enggan..dia menanti dan terus menanti...dan aku tak mahu menyeksa perasaan dia lagi,...syg sedia menjadi isteri abg tak lama lagi...inilah hadiah buat syg utk abg...sayang tak mau hidup jauh dari abg...syg nak jaga abg , syg nak disisi abg selalu...

Ayat abg bagi aku cool 'Dah semester 7 syg....sabar lah syg, semua og rezeki lain2, bukan Dia tak bagi kebahagiaan itu , tp kite kena sbr, insyAllah kite kan dah tahu kite akan bersama tak lama lagi, jgn risau2 kan pasal itu semua, kita kan sedang dan akan menjadikan majlis itu dengan penuh kegembiraan. Abg risau klu tgk syg mcm ni...hati abg tak senang. Jgn mcm ni ok..teruskan, tinggal 4 bulan je lagi..klu dulu syg boleh , abg tggu...knp tidak 4 bulan ini? 

inilah coretan aku tika mendengar lagu dr Melly Goslow feat Amee..tika cinta bertasbih.


sekian luahan dari hati ke blog...


Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 sharing & caring:

NahWaL said...

tie, sabar2 la ok? sket je lagi. 4 bulan tak lama. kuatkan semangat and jangan pk sangat. sampai satu masa awak bedua kawen happily ever after. hihi.

"kita hampir ke situ"

Zahra Ashiqin said...

nahwal, thanks ur support! rase nak jatuh dh airmata ni..huhu..
terima kasih juga doakan kami yer, sy pun doakan kalian juga.

yeahh...kita hampir kesitu!