Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

Mohd Wafi Danial



Salam,

Hello my readers,

Im really happy and excited......because kami dpt anak buah baru lagi akhir bulan Feb2010 :-) actually adik abg yg kahwin last year di Kedah. So aku mmg suke budak2..syg semua anak2 buah abg. Assalammualaikum, mak uteh dan pak uteh...sy Mohd Wafi Danial. Nanti jumpe mak uteh dan pak uteh bulan 6 ye. Nak cium2 die nanti..nak amek berkat atas pelamin..hihi. Well, im ready to be a mummy after raya...confindent gitu! hahahaha...so tggu next year la ye wafi...comin soon new cousin...hihi...

So, i sent the msg pada bakal adik ipar ni, actually dr tua dr aku..jauh sgt..tp selagi aku lum berkahwin dengan abg, aku akan panggil dia akak...tunang aku mcm tak selesa, tp aku ckp..nanti kahwin dgn abg, syg panggil adik ipar abg, nama je nanti. So...kami ni lmbt smpi jodoh, adik2 abg semua dh ade family sendiri. Jeles tau...hihi. So congrate to both of u with new born of baby boy...mak uteh syg wafi!

Rezeki aku sambung  belajar dulu sebelum berkahwin...nak kahwin mase belajar takut tak dpt menumpukan perhatian so...alhamdullilah lagi 96hari je kami menghitung hari, InsyAllah :-) Bagi aku, kahwin dan anak bila2 masa kita boleh rancang, tapi untuk masa depan dan kerjaya ..tidak..peluang yg ada, kita tak boleh tolak mcm tu je, sbb peluang akan dtg sekali dlm hidup kita..bagi aku pula, cinta dan org yg mencintai itu sgt memberikan aku semangat dan dorongan sbb aku tahu dia jujur dan ikhlas terhadap aku dan sebaliknya aku..
Alhamdullilah, kedua-dua yang penting dalam hidup aku, kerjaya dan cinta...seiring dan sejalan :-)

Mak uteh & Pak Uteh, syg wafi!muah...


Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 sharing & caring:

farahfatihah said...

huhuhu adik sedara farah pun nama wafi!! sgt cumil..owhh marilah kita sama2 jd mummy thun depan ekekek insya'allah

Zahra Ashiqin said...

i see...lupe ape meaning wafi yerk ..confident ek jadi thun depan..hihi. insyAllah ;-)

Anonymous said...

generic valium better for anxiety valium or xanax - 2mg valium vs xanax