Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

my bridemaids & flower girls

 si cantek manis ,putih orgnya, anak penang ikut belah daddy die(belah kiri), rasenya 16 or 17years old...lupe plak.huhu.itu adik aku, die jadi gadis pengangkat dulang hantaran nanti...huhu
Amira nama diberi akan menjadi bridemaid aku time : 
nikah = white, khatam= soft yellow dan juga sanding= gold.
aku dah propose kat mummy dia ttg color kain  dan aku tak kisah design ape pun die nk wat tp nmpk gaya mcm aku kene bwk mak ida jumpe tailor aku je, insyAllah.... family diaorg  la akan ke overseas tp tak tau bile...harap2,lepas aku kawen...;-) ttttt....
bridemaid tunang aku.. x smpi persetujuan lagi..pening, sbb semua aku reject! haha..sbb semua dh kawen,aku tak nak bridemaid yg dh kawen..i nak yg single ,dah ade gf takpe...huhu.xpe..xpe, amin ke,en ahmad ke, arin ke? insyAllah...jeng..jeng..

ok next...

9 org sy mau..lelong..lelong...huhu

dlm gmbr ni, time adik aku tunang...semua tu kwn2 die..kecuali aku..menyibuk je kan..hahah
ok, disbbkan adek aku ni amek course setiausaha...sifernya, kwn2 die la jadi gadis penyibuk nanti...opss, no..no ..gadis pengangkat dulang hantaran, memandangkan 9 dulang, jadinya 9 org la..heheh
color baju utk diaorg ialah : brown/pink
x kisah la korang nak warna ape...jadi pilihan 2 warna tu yek..

ok, now ..

my lil princess : nurish mazwin

actually adek ni anak buah tunang i...si kecik yg byk curious...huhu. this year she is 3 years old :14 mei nanti.
so i already survey dress die but time nikah, i nak  die pakai baju kurung, so sweet..color white ye my dear :-) aku penah beli kain ela bidang 60, hehehe...kitaorg share...aku guna 3 meter je...semeter aku bg die...hehehe. then umi die buat bj kurung utk die...alalala...sweet sgtttt...
n then utk resepsi pulak: dress color gold+white....aku dh kenan dgn on9 shopping ni..igt nak beli je nanti, senang dlm tenet....tttttt
akseksori utk die : headband/bunga tgn


Tips :sumber internet

Things to keep in mind when choosing your flower girl dress:
  • Comfort; you don't want your flower girl squirming at the ceremony
  • Consider length; knee-length or tea length is best to avoid tripping down the aisle or falling on the dance floor
  • Save sexy styles like strapless or spaghetti straps for your older attendants. A sweet style is most appropriate for little girls.
  • A trendy style or color looks great on little girls...just make sure the style is age-appropriate.
  • Don't forget sweet accessories like headpieces and baskets. A simple dress with great accessories makes a fantastic look.

Flower girls are adorable whether you choose chiffon or lace or pink or blue or ivory flower girl dresses. You can't go wrong…they are always a hit at a wedding.



Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 sharing & caring:

Unknown said...

spe pngapit ko kawen nt??aku dh mnawarkn dri utk jd pngapit ko??blh...?? =P

Zahra Ashiqin said...

hahahaha....ko dah kawen la d....kesian kang ajib jeles plak ko naik pelamin lg...klu die nak jd pengapit abg aku ok gak....aaaaa...ko ni kan...saje je kan..cpt tanye ajib!haha

Unknown said...

klu aku ofer ni means aku dgn ajip la oii..bes jg nk jd pngapit2 ni..tmbh2 pngantin fresh knn..kui..kui.Aku dh cte kt ajip,dye nk jew..heheheh

Zahra Ashiqin said...

ok..ok..x kisah...klu mcm tu..aku tanye kat en tunang k..heheh

yela,pegantin baru kan nanti bride to be on may....huhu