Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

Our printing

Salam,
Dear readers,

Kesebaban kerajinan dan kebosanan tahap tak tau nak ckp mcm mane...today ari ahad kan, aku mmg tak ke mana2 la melainkan aku bercuti di Muar, mesti tlg abg berniaga. Hari ni, konon2 mcm xde keje lain dah..padahal ade keje, sbb xde mood dgn tugasan2 tu, aku merajinkan diri untuk mengedit semula design kad kawen aku, ina aku dah decided dah design...yeayea!!, aku pilih design dan color ni spt dibwh ini, map lum msk lagi, tggu ina yg msk kan..hihhi,jgn marah yea ina :-) Kad kawen kami ni sekeping je depan belakang printing, spt di entry lps aku xnak la lipat2, leceh noq, satu keping sudah, aku ni pengantin bajet..bkn bajet cun tau!hihi.. 

Lum officially lagi kad kawen ni, sbb lum complete utk printing utk saringan dan recheck , ecececeh..mentang2 student viscom...huhu
Kad Kahwin : Suci Kasih Bersatu
Design by : Arina Suriani
TQ tag : Spt dientry lps aku dah ade design kan tq tag, ini sbb terlalu rajin la kan...huhu. Disbbkan aku ni pengantin bajet, so aku berfikir better guna black white punye printing je, cantek jgk noq! senang,mudah, xyah membazir..kurangkan kos. satu A4 = 42pcs..jimatkan utk 1500pcs paper bag aku yang harganya 1pcs 15sen je noq :-)
Design by : Nurulsigim

 

Color theme : aku masih memilih color dr kad kawen kami, sgt teruja.. lum decide nak letak area mane...
Size A4
Signage ( Penanda arah) ke rumah pengantin
Design by : Nurulsigim

Color theme : masih kekal mengikut color yg sedia ada, supaya guest tak akan confuse, mula2 idea nak guna gmbr kitaorg sbgi poster tp mcm super over je plak kan..so im come out dgn design yg simple sbb guestbook kami nanti akan guna gmbr kami yg akan aku buat saringan tapisan gmbr yg sedia ade.....
Size A3
Launch Poster Our Wedding :-) siap dgn Teaser Launch...(terlebih sudah!)
Design by : Nurulsigim


Launch Poster & Teaser

nantikan...design bunting & banner, idea ? nak letak gmbr cun kami ke idak? tunggu....x smpi 1 jam ..adui...update entry ni...hihi...gondeh2 ade plak gmbr ilustration kami tu...gmbr tu time aku study dip kat cosmopoint tu...bedal je la labu design...lalalala~

Bunting 2  x 6" & Banner 3 x 2"
Design by : Nurulsigim



Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 sharing & caring:

Mrs.Qarlista said...

cantiknyeeeee..pink and yellow~great!

Zahra Ashiqin said...

tq Nad! :-) actually yellow ek? bkn gold ye? ape2 je kan,janji cantek..lalala~

Mrs.Qarlista said...

alaa..gold ke..bleh pulak i nmpak cam kuning..hehe

Zahra Ashiqin said...

its ok..i pun dh nmpk mcm yellow... :-)

harzharun said...

dear...so, senada seirama...i men design je...xperasan lak sal nak ade design yg sama for all the bunting, poster n penanda arah..huhuhu

Zahra Ashiqin said...

dear,sy mengikut theory of design..dah mcm ala campaign gitu kan...sbb klu byk2 design dan color takut tak bersepadu...ececeh, skema ayat cikgu plak me ni..hihi...selaras dr segi color dan design sbb sy ni student viscom, dah terbiase dengan cara mcm tu..smpi ke kahwin pun jadi mcm ni...dah set dlm mind...tp terpulang atas individu, lain org, lain pendpt,rite?

Zana Adieyza said...

cantik!! boleh ambik order utk tempahan dah ni..

Zahra Ashiqin said...

adieyza, thanks leave ur comment here :-) sesiape nak tempahan sila hubungi cik arina suriani...hihi