Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

of my dream kad kawen....


 
Salam,

Dear all,

Firstly, sy nak ucapkan Selamat Tahun Baru Cina! Goxi! Goxi! Tahun Harimau..keberanian! Kebetulan jatuh ada hari cuti 14Feb (Sabtu), ramai jugak org tak melepaskan peluang untuk mengadakan majlis perkahwinan. Alhamdullilah, sy dan tunang dpt attend 2 majlis, sy nak comment sikit, umah pertama umah mak andam sy yg bakal menyiapkan sy nanti, anak buahnya memilih tema hitam putih, cantek noq! baju, makeup, pelamin die...saya meletakkan kepercayaan kepada kak fauziah. 'Dik, kite buat baju awak glamer tau'! aduh, akak ni...sy tak kisah bj2 tu, janji sy puas hati dengan service akak tu je...hehe, baju itu semestinya kan..owh,ya, sy tak dpt nak amek gmbr sbb sy x mampu lg nak beli camera digital..huhu. sy lebih suke share dgn korang, ni pun sy ade hutang gmbr lg tak upload dlm entry...nanti yerk!

Baru 3 hari alik kg, sy tak keruan tak dpt surf tenet, lg2 email x check dgn blog kesygan sy ni...rinduuu sgt!.. Kwn sy baru email mlm smlm design2 kad kawen sy, designer kad sy Arina , kwn satu batch sy...ngade2 kan aku, sj je tak nak medesign sendiri, saje suh kwn...huhu..so kwn2 sekalian, di atas itu semua adalah design dr kwn2 sy...sila klik ye, utk besar kan...tq :-) belum complete lg design tu, sbb lum ade map lg. aku dah decide design mane dan warna yang sesuai :-) susunan nama , tarikh, nama, semua dh aku ngk dan teliti..kebykkan design kad2 ni semua sekeping, sy x nak lipat2,leceh..sekeping sudah noq!

Sebelum cuti ari tu, kami ke pej agama, beli borang 1 dan 2...borang2 ni kene complete selewat2nya bln 3 sbb bln 4 dah kene complete SEMUA selepas interview baru kami akan dpt beli borang 3,6 dan 8. InsyAllah, lepas naik cuti raye kami nak buat ujian HIV..
Hal2 lain semua dlm progress, catering mmg amek full pakej, senang dan mudah kan...maleh dah nak pening2 kepala..aku jugak yg merana.
Hal berbangkit lg ttg nikah, x jadi nikah kat masjid..permintaan atuk sy, buat kat uma...atuk nak ngk, senang tak yah nak angkut2 brg2 hantaran ke masjid...ape2 la,angah ikut je...x nak bantah.
Khatam Al-Quran pun sy kene jumpe org yg guide sy nanti bulan 5...sbb die nak tahu mane sy baca dgn berhenti.
Kenduri doa selamat umah abg, setakat ni aku tau pd 12 June , tukar lg sbb ade adik abg takut tak dpt alik lg.samada mlm atau siang, akn diberitahu kemudian.
So rasminya pd 14Feb, officially, family abg dh dtg utk bagi kata putus serta perbincangan , duit belanjaan nya akan naik dan atur cara majlisnya, insyAllah kami akan bernikah pagi sabtu 5 June 2010 dengan rombongan abg yg hampir ,anggaran  30org..insyAllah.

Tak leh jadi ni,  nak beli dawai bunge utk dip...kene..kene kene beli..mesti! misi lain , nak cari buku utk guestbook! dgn paper coated utk print tq tag! semoga berjaya!..


nota kaki : sy dpt msg, standby awal bulan 3 , kene propose paper work utk final project pada MDTM. dummy artwork final project!! ya ampun, kene lipas kudung ini.....alalalala...


Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 sharing & caring:

Rosli Arof said...

jgn lupa kirim ke saya yg ada muzik tau :-) hehehe...

* kad saya dah dpt?

Zahra Ashiqin said...

jahat!! melampau la smpi ade muzik kad sy!huhu...ni sekeping murah je.hehehe...

x dpt lg la...pelik..dh lame ke pos?

Unknown said...

Oit.cgim!!Dh isi ke borg nikah??aku bru abs isi,waa..tulisn Jawi xthn aku tlis 2..sok pepagi aku nk kna hntar..Doakn smoga aku brjaya!!Hehehe..

Zahra Ashiqin said...

dah amek dah borang tu semua..aku siap dah buat ujian hiv dah. xtau la valid ke tak..form hiv dpt free, klu x valid bulan 3 aku kene buat lg..aku setelkan bulan 3 nanti..

anyway, gud luck d!