Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

~P.M.S~


Salam,

Dear All,

Today Im PMS..A lots of work kene bg settle. Mempengaruhi pemikiran, fizikal, mental...This weekend, tak kemana2 rasenya. Abes kan masa menyiapkan kerja2 yg terbengkalai.

Methodology tutorial, Penulisan ilmiah, proposal dan proposal utk presentation skills.

Cerita blk ttg PMS ni, aku mmg akn menangis time ni..menangis2 tersedu-sedan spt sem lepas..huhu.tp skrg ni,bln ni...tak la smpi menangis, kene kuat...huhu. malu dgn roomate nanti klu aku menangis..heheh, angah orngya baik :-)yg gebu..itulah roomate saye..

Dlm kelas kul 11pg td,aku dah rase tak selesa..x sedap bdn, lepas kelas beli lauk, sbb sy akan menanak nasi je kat uma, nmpk air COKE?? coke...aku dah x nak minum...tp aku terpaksa..terpaksa beli sbb nak minum supaya cpt proses sakitnye..x thn sekali tak kuar...huhu, xyah mention ye..mesti korang tau kan... elo2 kwn2, air coke sebenarnya mmg tak elok, sy mmg tak nak minum...tp sy nak minum gak! huhuhu.

skrg..sy berkain batik, sapu minyak panas kaki dan perut, mkn ubt jamu serapat..tinggal 2 biji dah..
sy lum mkn nasi lagi..sbb perut sy dlm keadaan yg tak selesa..lepas ni nak baring..nasib baik bln ni tak kene  cirit-birit sekali...klu tak menangis la aku,berulang2 alik aku ke toilet....alhamdullilah,permudahkan dan sejahtera kepada diriku.Amin :-)



Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 sharing & caring:

cik yaya said...

zahra, ni lari tajuk sket..nak jwb soalan zahra kt sini :p


btw,thanks dear.haah,its a soft yellow, full chiffon beads.so okay la nak buat cuff tu zahra.cuma upah mesti lebeh sket cbb dah ada bead sume kann..hehe..all the best zahra :)

Zahra Ashiqin said...

yaya, xpe..xpe..welcome yaya.

yela, mula2 nak buat..lepas tu mcm blur2, lps tu mcm nak design cuff tu...ermm..blur, bj nikah dah anta tailor,tp lum berusik lg tu..huhu.