Life about the little girl, who the bride to-be want make her wedding diaries comes true...

Nurulsigim & Kamaruzaman



my endless love..

~my dream of The Kebaya~

RUMAH KEBAYA MALAYSIA

'Wah...cantek la...' bertuah badan dapat memakainya...' itula impression kali pertama aku bile tgk webstie kebaya ini.

Sejak tahun lepas lagi aku dah follow tgk kebaya2 kat situ, dlm webstie je. heheh, masih belum terfikir dan mungkin tidak,sbb kenapa aku berkata begitu sbb aku di Muar..butik tu di Kl jauh utk pergi ke butiknye, aku penah request ,tak ingat..owh tentang pakej yang mula2 rumah kebaya tu buat promotion.

 

aku gemar melihat perincian2nya dengan design yang ekslusif serta elegent..mesti tampak indah dan cantek jika ditubuh aku.... erm...dpt kah? mungkin angan2 ku skrg.....

sememangnya warna pilihan aku...white + gold....angan2 lagi...aku setia memandang gmbr tu...

 

tengokkk tu....cantek sgt...aku tak terkata ape...mmg RUMAH KEBAYA MALAYSIA mmg menawarkan perkhidmatan baju kebaya pengantin yang sangat mengoda jiwa aku......ermmm....termenung ngk gmbr tu lg..

anda bagaimana pula?





Cinta Untuk setiap hari bukan Selamanya...

www.tips-fb.com
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 sharing & caring: